EymeninAnnesi__ Cayvarmiya denize girerseniz çok açılmazsınız kuzum havuzda rahatlıkla eğlenebilir korkma 🥰
EymeninAnnesi__ funnymummy yaa artık seneye kuzum sağlıcakla bebişine kavuşta benimkide temmuz 22 siydi geçen sene 😃
alitalia EymeninAnnesi__ aynen öyle maddi olarak imkan oldukça farklı yerler görmek istiyorum. Otel tatili de villa tatili de sıktı artık gezmek daha eğlenceli oluyor. İnşallah hepimize kısmet olur 🤲🏻😬
Zeyneppp96 EymeninAnnesi__ bu sene zor maalesef temmuzda doğum var zaten deniz kenarında yaşıyoruz doğuma kadar denize gideriz artık :)
EymeninAnnesi__ Gbbc öylemi eşimde güzel yer diyor ilk kez gidecem ben oğlum o zamana 11 aylık felan olacak temmuz 22 si doğum günü bebişimin 🩷 teşekkür ederim güzel yorumun için aşko
EymeninAnnesi__ alitalia turlarla gezek diyor eşimde ben istemiyom 2 gün bi yerde 3 gün bi yerde düzen oluşturamıyorum o zaman kıyafetlerimizi yerleştirmek 2 saatimi alıyordan ordan oraya ordan oraya kim uğraşacak 🤣🤣
Zeyneppp96 EymeninAnnesi__ ya güzel de Marmara tarafı olduğu için deniz aşırı iyi değil bir de insan o tatil havasına girmek istiyor 😅
alitalia EymeninAnnesi__ yurt dışına tur olmadan gitmek biraz riskli ya ben cesaret edemem hiç bilmediğimiz bir yer dili başka 😬 eşine hak verdim bende turla gitmeyi düşünüyorum. Kıbrısa 3 günlüğüne gittik ona bile tur ayarladım düşün 😂😂😂
Mihrimahvuslat EymeninAnnesi__ konuşacam yarın para göndereyim isterseniz gelin diye ama annem de istemez kafalarına göre gelsinler baya karışık şeyler ya Allah büyük bir yolu bulunur elbette 🤲🏻
Mihrimahvuslat EymeninAnnesi__ aynen öyle Allah büyük babama daha çok üzülüyorum sevinçle kimisi bayrama girerken o babasını kaybederek giriyor 🥺