MerveBeyza maşallah ya ne güzel allahım uzun ömürler versin bebislerine sağlıkla büyüt inşallah 🤗 benmde iki yasinda oglusum var onda dogumum çok rahat geçmişti çok sancı cekmedim 3 dikişle atlattık 😊 simdi allah nasip ederse kızım olcak size sormak istiyorum ilk dogumunuzmu dha kolaydi ikinci mi en cok hangisinde çok sancı çektiniz ?😊