_Kubraaa_ Tüm aşılara 20.haftadan sonra başlanıyor. Kim seni neden aşı için çağırmış bilmiyorum ama doktoruna sormadan sakın gitme.
Moruk07 Havva4 yaptı bence gece üzerine yatamadım 2 gün kaldıramadım kolumu gitmeden yorumlara bakmıştım ben gibi olanlar varmış tabii herkez için geçerli değil bünye meselsi
Bendenizanne esnyz14 bende 18 haftamda oldum 20 haftamda ikinci doz olacaktım aşı yokmuş ellerinde kaldı öylece