zynp-bs94 neden hemen sezaryen düşündü ki acaba doktorunuz. Çatınız müsaitse keseyi patlatıp doğumu başlatabilir? Yanlış mı biliyorum muallakta kaldım. Çok yakınım artık 41 e yaklaşmıştı. Bebek eli başındaydı. Ona rağmen keseyi patlatıp doğumu başlattı. Normal oldu yani