Shdskr 39+0 olduk, hiç bir belirti yok doğuma dair :)) hamileliğin keyfini çıkarıyorum son son. Sizde durumlar nasıl?😍
Eylb_ Shdskr bizde 00.00 itibariyle 39 olduk😇 ama gelen giden yok valla😁 yarın kontrolümüz var tekrar bakalım ☺️🤩
Aysehsdmr Shdskr 36+5 bayramdan sonraya sezeryan günü verecek doktorumuz. Merakla bekliyoruz 🥰 2.gebeligim ve bu beni yordu hayırlısıyla sağlıkla gelsin istiyorum artık 🤗
Bebis12929e Shdskr bizde 39+0 olduk henuz bisi yok haftaya pzrtesiye kdr beklicez son vakit dedi doktorumuz
Ybusra Shdskr her ikiside var çünkü evde bir evladı bırakıp doğuma girmek korkutuyor ama.ikinci kez o duyguları yaşamak heyecanlandırıyor rabbim sağ salim kavuştursun 🤲🤲🤲🕊️
Melekg 00.00 itibariyle 37 oldum ama şuan aşırı kıpır kıpır ve karnım ağrıyor tuvaletim var gibi durmadan gidiyorum sancım var sanırım yarında kontrolum var
Berilasellll24 Melekg nasıl anladın sancın olduğunu merak ediyorum bende 36+4 deyim ama normale göre 1 hafta önde gidiyormuşum, benim belim aşırı ağırıyor sadece
Eylb_ Bebis12929e merhaba bizde 39 olduk, doktorunuz eğer haftaya pazartesiye kadar gelmezse suni sancı mı dedi sezeryan mı acaba?
Brcsnn Bebis12929e Bende çok korkuyorum 39+1 olduk 2. Bebeğim ilki normal doğumdu 37. Haftada doğmuştu ama bu kizimin gelmeye niyeti yok gibi doktordan da ses yok beklicez bakalım dedi
sburcu41 Shdskr 38+6 yarın kontrolüm var bakalım ne olacak. 10 gün önce çatı muayenesi oldum son zamanlarda bir kaç kez sancım oldu ama sonrası yok🤗
Shdskr sburcu41 çatı muayenesi hiç etkilemedi beni sancı da yapmadı, bende öyle bekliyorum sakin sakin :))
sburcu41 Shdskr ben biraz kastım kendimi ama o kadar da zor değilmiş. Sadece ertesi güne kadar sanki o anı yaşıyormuş gibi bacaklarımı kastım çok garip bir şeydi 😬 benim gece sancılarım oluyor gündüz hiçbir şey yok 🙄
Hlmarslan Shdskr benimde son 9 gün ama ne gelen var ne giden çatı muayenesi benide hiç etkilemedi sancı kanama falan hiç bi şey yapmadı ama normal olsun çok istiyorum
Shdskr sburcu41 ben hiç kasmadım ya, Allah ne verdiyse basa gelen çekilir dedim 😅 sancı dediğin acaba sağa sola dönerken biraz ağrı acı oluyo zor dönülüyor. Onu mu kastediyorsun