Derryadeniiz 38+3 ten selamlar ne durumdasınız kızlar sancısı olanlar bayramda doğuracaklar bayramdan sonraya kalanlar bende tık yok gelicek gibi değil kendi doğum tarihim 24 nisan inşallah bebişimde o zaman gelir 😀🙈 sizde durumlar nasıl ?
nur34_ Derryadeniiz bizimda son 8 gun uygulamaya gore carsamba cati muanesi var baklm umarim normal olur agrimda su sekil var adet olucak gibi agrilar oluyordu bir saate gunde 3 5 kez oluyordu aralari duzensizdi tabiki kahve lekelnmede oluyordu arada 3 gundur sadece kramp sekli agri var oda makata arkaya vuruyor gobek alti kasiklara vurmuyor anlamadim gitti valla ama surekli oluyor bu
Ecem95 Derryadeniiz 24 nisan spinal tarihim hayırlısıyla biraz tedirgin ve endişeliyim neden bilmiyorum.. Allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin sağlıkla ve sağlıklı bir sekil de evlatlarımızı kucaklarımıza alalım insallah🥰
Beyaz06 Derryadeniiz uygulamaya göre 7 gün tam 🫢 ama ne bir nişan ne bir su gelmesi hiçbir belirti yok 😊 bugün sadece kasıklarımda aşırı bi batma hissi var doğum yaklaştğı içinmi öyle bilemedim
Derryadeniiz nur34_ bende de bu ağrılar oluyor sabah uyanınca vajinada ağrı arada bir bıçak saplanır gibi ağrılar vesayre ama bence vücudumuz doğuma hazırlık yapıyor bu ağrılar normal önemli olan gerçek ağrı belden kasığa doğru olan ağrı onu bekliyoruz 🤔
_fatmanur0 nur34_ benimde 38+3 kasıklarımda bide bacaklarımda çok baskı var karnım bir anda sertleşiyor ama sancı yok bayramdan sonrayı bekliyor galiba 😂
Derryadeniiz hzllllll normal mi sezeryan mı olucak bu arada sizin doktorunuz herhangi bir şey dedi mi ? Bebiş kaç kilo bu arada 🙈☺️
Ozlem1479 hzllllll benimde son 11 gün görünüyor ama çarsamba sezeryan gunu aldımm. Bebek en son 3300 gr dıı
Derryadeniiz FidanNo normal doğummu olucak doktorunuz bunun hakkında bir şey dedi mi benim doktorum hiçbir şey demedi ? Sadece bebeğin kafası aşağıda o kadar dedi
Ays19Ays Derryadeniiz bende sizinle aynıyım tık yok salı çatı muayenesi yapılacak bakalım hafif kasıktan ağrılar oluyoda düzensiz herhangi bi lekelenme vs de olmadı nst de sancı felan da çıkmıyor
Derryadeniiz Ays19Ays benimde geçen gün sancın var diyip çatıma baktılar 1 cm çıktı ama gerçekten iğrenç bir şeydi bir gün boyunca vajina ağrısı çektim çatı muayenesini çok gerekli olmadığı sürece önermiyorum burda okuduğum yazılar itibariyle hep çatıdan sonra ya lekenme olmuş yada doğumu tetikleyecek şeyler 🙄
Derryadeniiz FidanNo ben her kontrole gittiğimde sancın var diyip acile yolladıkları için daha çok strese giriyorum yalancı sancı biliyorum ama genede hemen çatıya bakıyorlar yok yatış yapalım diyorlar bende çok sancım olmadığı sürece hastaneye gitmek istemiyorum kontrollere
Derryadeniiz Busrayasin2351 inşallah hayırlısıyla kolay doğumunuz olur normal mi olucak doktorunuz herhangi bir şey dedi mi?
_fatmanur0 Derryadeniiz benimde 38 haftada yaptılar çatı muayenesini berbat bir şeydi normal doğumdan korkutum. Suyum gelene kadar da hastaneye gitmeyi düşünmüyorum . Normalde alttan muayene olmuştum ama çatı muayenesinde doktor beni mahvetti hazır mısın bile demeden direk yaptı
Ays19Ays Derryadeniiz eminim irrite edici bişeydir ama ben normal doğum istediğim için mecburen çatı muayenesi yapılması lazım 😔
nur34_ Derryadeniiz doktor soyledi zaten kasilma bunlar diye ama lekelnme olumca gel dedi neden glmedin diye soyledide
cinelili Derryadeniiz ay o sabah yataktan kalkarken vajina üstünde ki bıçak saplanması gibi ağrı benim de baş belam sormayın kalkamaya korkuyorum . Ama sanıyorum alışıyor insan . 38+2 deyim hala çatı muayenesi falan yapılmadı . İlk gebeliğim üstelik .
FidanNo Derryadeniiz su an normal olacak gibi gorunuyor dedi, ama 40 haftaya falan kalip cok kilo alirsa nolur bilemeyiz diyor. Bekleyecekmisiz 😐