Ben de mart ayında düşük yaptım 7 haftalıktı bebeğim. Kesesini de kalp atışını da gördük duyduk. Kanamam başladı ve kese düştü. Ben de sağ olsun buradaki arkadaşlardan bilgi aldım hep. İlk düşüğüm ilk gebeliğim çok üzüldüm ve kendi Dr. İlk gebeliklerde böyle şeyler olur dedi ve yolladı beni. Ee haliyle kafamda bir sürü soru işareti oluştu yani hiçbir şeyime bakılmadan tekrar hamile kalmakta istemiyorum. O yüzden ne gerekiyorsa yapmak istedim. Devlete gidersen ilk düşükte yapmıyorlar ben önce şansımı devlette denemek istedim bir kimyasal bi de normal düşüğüm var dedim yani mecbur kimyasalı salladım. Dr hem kanda pıhtılaşma hem de eşim ve bana genetik test yaptı. Direk başka bölümlere başvurmadan tıbbi genetik bölümünden randevu aldım. Şimdi sonuçları bekliyoruz 1 ile 3 aya kadar çıkar dedi. Sonrasında tam kan sayımı yaptıracağım idrar, vitamin vs de baktırayım diyorum bu süreçte eksik değerlerim varsa onları tamamlar daha sağlıklı bi şekilde hamile kalmayı denerrim. Bunun dışında başka yaptırmam gereken bi şey varsa sizlerden de fikir alabilirim kızlar???