cokgerginim sanırım doktorun görüşüne göre değişiyor ya benimde bir kaybim var Dr a bı bakılsın istiyorum demiştim tahlili istemişti sağolsun
beyza-1 merhaba, bende şehir hastanesi tıbbi genetige Mart ayının başında test vermiştim dün çıktı ama sonuç bana görünmüyor yarın Dr a göstermeye gideceğim siz sonucunuzu telefondan görebilmis miydiniz e nabız ya da hastanenin lab sonuç sitesinden flan