Maras46konya-00 2 gebeligimde de canım ne istediyse abartmadan yedim içtim. (Bebeğime doğrudan zarar verebilecek şeyler hariç). Ve çocuklarım Allaha şükür gayet sağlıklı doğdular. Bu kadar kasmayın kendinizi, kolayı en fazla bir bardak icmissindir bunun bir zararı olmaz , kalkıp 2.5 litreyi kafana dikmiyorsun sonuçta. Biraz rahat olun abartmadan canininizin çektiği şeyleri yiyip için.