Merhaba bebeğim 3 aylık olmak üzere ve çok kötü kusuyor psikolojim bozuldu artık Allah korusun uyku düzenim zaten kötü ama ya ona bir şey olur da göremezsem boğulursa diye çok korkuyorum çünkü ağzından burnundan kusuyor ve ters çevirip sırtına vurmam gerekiyor neden oluyor böyle olanlar var mı lütfen bildiklerinizi benimle paylaşın gerçekten çok kötüyüm moralim bozuluyor
Daha bir kaç gün önce gece emzirdim biraz bekledim tam altını değiştirmek için yatağa koydum kustu ama ağzından burnundan ve boğuluyorfu hemen ters çevirdim kaç kere vurdum bilmiyorum sonra ağlamaya başladı oturup bende ağladım çok zor durum