Baharks Kanamanıza bağlı 2. paket kullanımı. 1 paketin hepsini hastane çantanıza katın derim. Ben iç çamasırı da katmıştım ama gerek kalmıyor giyilmiyor.
Ben Normal doğum yaptım akşam olduğu için doğumum 2 gece kalmış olduk hastane de, normalde M bedenim şok marketten L almıştım iyi oldu. M ile L bedenin arasında çok bişey yok aslında. Kanamam biraz yoğundu ben ilk paketi hastanede bitirdim 2. paketi M aldım evde kullandım hem daha rahat oluyor genişlik açısından sonrasında normal pede geçiş yaptım