Baharks ben 1paketi koydum 3tane kullandım kanamam fazla olmadı normal pede geçtim bugün 3.günüm sezaryende. Ama çook rahat ettim
Benim ağrım çok fazlaydı hareket edemiyordum çoğu zamanda tuvalete gidemeden altıma yaptım resmen o anlarda beni çok kurtardı,