_brcu88_ Sütüm yanmış bende yoğurt yapmıştım ..yoğurtta yanıksi bir koku olmuş 😁😂sizce o yoğurttan peynir yada çökelek yapsam böreklerde kullansam onada kokusu siner mi ?
selinsmother Melekler12 hataylıların herşeyi benimsemesi de yani varya 😂 Hataylıyla evliyim sanki bitek herşeyi onlar yapıyor
Melekler12 _brcu88_ çökelek diyince bizim kahvaltilikta olmazsa olmazı 😅😅 yoğurdu annemde öyle yapıyor ama yanık için bilemiyorum
_brcu88_ Sila66 ay kix koyun sütüydü zaten normal inek sütü gibi pisirmistim megersem bu koyu oluyormuş süte su ekliyorlarmis nebilim ben 😂koyu olduğu için yaniyormus baktım benim süt kaynamadan yanık kokusu geldi 🤣
_brcu88_ Melekler12 kaynanam göndermiş koyun sütünü Allah’tan parayla almıyoruz yoksam esimin dilinden kurtulamazdim🤣
Kubracigimm _brcu88_ koyun yoğurdu biraz yanık oluyor zaten yerken o yanıksı aroması geliyor. Bizim Ege tarafında yazlığımız vardı oraya her yaz gittiğimizde alırdık köyün yoğurdu yanık olurdu tadı. Peyniri felan nasıl olur bilmiyorum ama yoğurtta aroması güzel oluyor.
Sila66 Melekler12 yok kız her yerde aynı peynır zaten cokelıklı borek falan skdkfkf markete de sorsan dıyor cokelek acısı da oluyor😂😂
_brcu88_ Zaten bu kadın kolay kolay bana süt falan göndermez akşam akşam nerden aklıma gttiyse bi süt yollaacagi tutmuş okadar uğraştırdı beni 😂
_brcu88_ Kubracigimm biraz fazla gibi geldi sanki bana belki ben hamile olduğumdan gelmiştir akşam eşime baktircam beğenirse ayran falan yaparız artık begenmezse dökeriz napim
_brcu88_ Kubracigimm aynen canım varmış bende araştırınca görmüştüm 😂eşime bak sana çeşit yoğurt yaptmmi desem🤣