Tgb35 Merhaba,ben Ekol Hastanesi’nde Gürsoy Bey takipliyim ve çok da memnunum. Çok neşeli ve sakin bir adam. Ne zaman soru sorsam anında cevaplar,ses kaydı atar hatta kayınvalidemle ilgili bir sağlık sorunu bile olduğunda hemen cevap verdi sağ olsun. Tavsiye ederim,asistanları da kendi gibi çok ilgili ve şeker kızlar ☺️🌺