Tgb35 Çiğli Can Hastanesi’nde Mustafa Cenk Güven’de doğum yapmıştım. 5 yıla yakın oldu da kendisi çok sakin bir doktor. Kilo aldın verdin takıntısı yok, kibar ve anlayışlı biri, telefonuna da ulaşıyordum hep sorularım oluyordu, ilk gebeliğimdi. İzmir’de yaşıyor olsam şuanda da yine ona giderdim. Çok memnun kalmıştık biz. 🥰