Anneolacagim merhaba benim de 3 yaşında bir kızım var bu bebişle arasında 3,5 yaş olacak . Bence çok ideal . Bizde geçen hafta ikiliye girdik . Cinsiyet göstermedi . Daha doğrusu doktorumuz net konuşmadı erkekte de benzettim kız da olabilir dedi ☺️ bakalım 1 hafta sonra tekrar randevum var bakalım ne çıkacak cinsiyet . Hayırlısı olsun sağlıklı olsun da önemli değil kız erkek . Kızımın hamileliği aşırı rahattı ama bu bebiş beni çok zorluyor fiziksel ve ruhsal anlamda .