Merhaba Ekim ayı anneleri 🤚 bizim SAT’a göre 30 Ekim tahmini doğum tarihi. Nasıl gidiyor sizin hamileliğiniz? Bu benim 2. Gebeliğim 3 yaşında bir kızım var. Onda çok rahat bir gebelik geçirmiştim. Ama bu bebiş beni zorluyor . Sizlerde durum nedir? Bir de haftaya ikili test var o da beni biraz heyecanlandırıyor şu süreçte .