KayraVeAnnesi_06 1234__ Mama vermeniz de nir sakınca yok eğer doymuyorsa Bizde mama anne sütü devam ediyoruz
1234__ KayraVeAnnesi_06 yok ben mama vermiyorum sütümü sağıyorum veriyorum sağıp verince doyuyor fakat sadece kendi emince doymuyor susmuyor
kadertugrul7 1234__ başarırsınız inşallah sadece bebegin o an sakin olmasi önemli aglarken vermeyin daha cok sinirlenir