1234__ benim kızım da bir mememi önce tuttu sonra tutmadı çığlık çığlığa ağlıyordu. Ablam bu böyle olmaz dedi ve bebeğimi diğer mememle emzirmedim. Emmediği memeyi ağzına verdik hep. Emmedi ağladı emmedi ağladı en son Ağlaya ağlaya tuttu aynı gün içersinde. Mecbur kaldı. Doğru mu yaptık yanlış mı bilmiyorum ama bebeğim sonrasında hep tuttu o mememi de çok şükür. Ne kadar küçük de olsalar kişilikleriyle doğuyorsa inatsa inat 😄