Areforhanayaz 22.3olduk 58ıle hamıle kaldım 59.5olmusuz hıc ıstahım yok zorla yıyorum resmen ilk hamılelıgımde 9 a yakın aldım ama ılk ucunu bu ayda almıstım 🙈 saglıklı olalım yavrumuzu saglıkla sıhhatlr allaım kucagımızada bence kılonun bı onemı yok verırız 👍😘
Cansu353535 burcuozturk ilk defa 22.ci haftada mı hissettin canım hareketlerini ben 19dayım daha hissetmiyorum
Kupecicegi Ben de 20+3 um hissetmiyorum hareketleri çok da merak ediyorum 😪 62yle hamile kaldım şimdi 67 😩 doktorum kızdı böyle giderse normal doğum zor dedi, namazı bile oturarak kılıyorum secde halinde bayilacak gibi oluyorum çünkü hareket edemiyorum çarpıntım çok oluyor,bu da bana kilo aldırdı.
GamzeCan Kupecicegi hadi yaa neden bu kadar etkilediki senii😏 en azından aksam hafif hafif yürü bari canım🤷🏻♀️
Mvisss9 Kupecicegi 24 e kadar normal zaten hissetmemek ama sen yinede doktoruna bildir ben 16 da hissetmeye başladım emin olamamıştım şuan 19 dışarıdan bile görülüyor ama zayıf olduğum için erken hissedebildim herkeste bir değil bir kaç hafta içinde sen de hissedersin🌸
Gnm Ben 22+4 ün 4-5kg arası gidip geliyor. Detaylıya geçen hafta girdim her şey yolunda görünüyor dedi doktor. Hareketlerini 16.haftadan beri hissediyorum artık çok daha güçlü
Nursen21 GamzeCan inşallah ta çatlamalar olmasın istemiyorum ondan biraz çekiniyorum Ama sağlık olsun yapacak birşey yok
Ilaydaile 23+2 yim ayrıntılıyı 22.haftamda yaptırdım. Tek üzüldüğüm şey oğlum hiç yüzünü göstermedi 3 kere girdiğim halde 😒 Şu süreçte çok kilo aldım sormayın gitsin 🙈
kayaeda GamzeCan ins dedigin gibi olur canim bebegim erkek hafif bi buyume zaten takip edilcekmis su an riskli bisey yok ama insan kafayo takıyor
Kupecicegi Mvisss9 Çok tatlısın,tesk moral verdiğin için 😘 Ben ortaydim kilo olarak ne zayıf ne kilolu. Sağlıklı olsun da geç oynasın diyorum.
Selim_Alparslan GamzeCan 21+2 haftalığız oğluşumla 😍👶🏻 yarın detaylı ultrasonumuz var hayırlısı ile bir şey çıkmaz inşallah 🙇🏼♀️10 kilo aldım şimdilik 🤰🏼
GamzeCan Selim_Alparslan bisey cıkmazz icini ferah tut Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin🙏🏻🤗