Senay1 benimde kontrolde kasilma ve sancim çıkıyor malesef ..günde on kereye kadar normal say,dinlen demisti doktorum .Bende günde on kereyi geçiyor dedim çok ciddiye almadı öyle olsaydı dogururdun dedi.. istirahat halinde olması önemli ,ben zaten rahimagzindan dolayı sürekli yatıyorum ne yapsam kasilmanin önüne geçemedim. Sizde kasilma sayısına ,dinlenmeye ,magnezyum kullanmaya dikkat edin 🙏