Senay1 ayağı aşağıda olabilir veya başıyla da yapabilir normal,bende de oluyor. Regl ağrısı gibi olansa hipertonus denilen şey. Bir nevi kas ağrısı gibi birşey. Ağır kaldırdığında çoğu zaman olur,bir de hamilelikte cinsel ilişkiyi devam ettirenlerde. Hatta o ağrı sporcularda bile oluyor. Yani o da normal. İlk 3 ayda doktor ilaç yazar düşme riski için ama 3 aydan sonra normaldir. O ağrının olmaması için prenses gibi tüm gün yatmalı hiç birşeye dokunmamak lazım. Ki bu da mümkün değil😄