Gzemguness nasil doktorlar var ya. Gercekten sinir bozucu. Siz onun hastasi degilsiniz ya ondan oyle yapiyodur anlamadim ki dogum basina para mi aliyorlar napiyorlar iyi ki sikayet etmissiniz. Benim gittigin ozel hastanede bende problem yasamistim baska bi doktorla sikayetvar.coma yazdim hic hastaneyle ugrasmadim sonra beni aradilar ozurdilediler flan filan ama o doktorla alakali baska sikayetlerde vardi uc hafta sonra hastaneden gonderilmis o doktor cok da iyi oldu. Ayrica pozisyon bazen degisiyor hemen ben gozlerimle gordum siz gidin disarda yuruyun on bes dakika sonra diger hastamla isin bitince tekrar bakalim diyen doktor var ya. Insan olmayi ogrensinler azcik insanin mutlulugunu kursaginda birakiyorlar hamile insani uzmenin vebali de agirdir 😉