Esra_nur2301 canım bende beş gün gecikmeden sonra test yapmıştım pozitif çıkmıştı, ilk ve en büyük belirtilerim ayaklarım kokmaya başlamıştı ve aşırı uykulu oluyordum😁 testte biraz silik çıkmıştı, şuan 31+6 olduk. Seninde güzel haberlerini alırız umarım 🫶