Bende bugün boyatacağım 31 haftalık hamileyim ombre veya sombre düşünüyorum doktorum boyatabilirsin demişti. Kuaföre söyledim doktorunuz izin verdiyse sorun yok dedi. Birçok doktor sorun görmüyor ve hamile olduğunu bilmeden boyatanlar dahil bir sorunla karşılaşmamışlar. Yani ona kalırsak kullandığımız her şey kimyasal bebeğe direkt giden gıdalar bile hormonlu. Tabii bir şey olmamasını umut ediyoruz ben boyatıyorum açıkçası.