Kerem2014 canim birisi yengemm downlu alalim dendi aldirmadii ve sapasaglam cocukk... ikincisi arkadasim dogurana kadar kafayi yediiii ama sapasaglam cocukk.. ki daha niceleri sacma sapan testler.. ayricaa hep diyorlar 2li yaptirdiysan 3 luye gerek yokkk neden istiyorlarr.. bak iste moral bozmaktan baska birseye yaramiyorrr. Bence hic bosuna uzulme ben yaptirmadim detaylida yine ense kalingilina burnuna falan bakiyolar. Ama dedigm gbi hic biri 100 de100 sonuc vermiyir