Melikeaykut KarameLLiii ilaç başlıyorlar korkmana gerek yok ama 2 hafta uzun bı sure dahiliye doktoruna görün iki haftayı beklemeden
Melikeaykut KarameLLiii tahlil sağlık ocağında mi verdin yoksa özel hastanede mi o da fark ediyor sonuçlarda bende sağlık ocağında çok yüksek çıktı ebe yanlış çıkabiliyor özelde ver dedi özelde TSH testi yaptırdım troitlerim normal cikti
Filiz32 KarameLLiii beslenmemde her hangi bir değişiklik yapmadım ama duyduğuma göre enginar çok iyi geliyormuş. Bi araştırın isterseniz 🙏🏻
KarameLLiii bombshell yaaa bunu bilmiyordum yarın sağlık ocağında ebeye soracağım ona göre hastaneye giderim
bombshell KarameLLiii sağlık ocağındaki ebelerin bileceğini sanmıyorum. Endokrinci ve kendi doktorunuz çok daha iyi bilir🙏🏻
Bugraninannesiii KarameLLiii mutlaka dahiliyeye gitmen gerek. 2.5 üstüne çıkmaması lazım ben ilk gebeliğimde 5 le ilaca başlamıştım. Doğum yapana kadar her ay kan verip kontrol edildim ve ilaca hep devam ettim.