KarameLLiii hiç korkma benimde6 haftalıkken sağlık ocağında verdiğimde 7.5 çıkmıştı bende çok korktum hemen hastaneye gittim orda verdiğim kanda 5.4 çıkmıştı doktor ilaca başladı ayda bir kontrol ediyor o kadar korkulacak birşey yok emin ol hapı kullandım şuan düştü ama yine de ilaca devam ediyoruz 🌸 lahana karnabahar felan Bunları çok fazla yememek lazımmış