Zeyneb_mihrap76 çok çok teşekkür ederim kozlar merakınız için eşim geldi gitti dediğim günden beri bana karşı ya gerçekten ilgili yada ilgili modunda bilmiyorum ben saf ayağına yatıyorum oralı değilmişim havalarındayım ama o şüphelendiğinin baya farkında hani yanıma geldi dedim ya gittikten sonra iyi ki geldim değil mi yanına değil dedi tabi ki dedim yoksa sen benden şüphe ediyorsun yok biriyle bişe yaşadım o gece başka yerdeydim falan diye düşünüyordun dedin yoo ne alaka dedim öyle dedi daha sonra eşim benim hislerime ve gülmeyin kızlar rüyalarıma çok güvenir ne görsem çoğunlukla çık deprem sabahı deprem olduğunu gördüm bağırarak uyandım o gece deprem oldu ve eşim bundan sonra daha çok inanıyor bana bu yüzden diyor ki bugünlerde rüyalarında ne görüyorsun beni görüyor musun bende yalandan tabi görüyorum yaramazlık yapıyorsun senin hayatında biri varmış işte tlfnda bileklerini yakalıyorum boşanıyoruz falan görüyorum dedim hm neyse boşver dedi şimdilik varsa sanki belli etmemek için sık sık arıyor ben şunu yapıyorum sonra konuşuruz falan diyor ki ben tekrar aramayayım diye mesela beni görüntülü kendi aradı konuştuk 5 dk sonra geri normalden aradı ararsan ben toplantıda olurum dedi 3 dk sonra toplantı bitti diye kendi aradı benim aramama pek fırsat kalmadı sanıyor bende ansızın o beni aradıktan sonra tekrar arıyorum her defasında tlf meşgul çalıyor ta bu durum şüphelerimi arttırıyor bu gece yine dışarıdaydı çok sevdiği arkadaşıyla yerimize geçiçez haberin olsun dedi bende 5 dk sonra görüntülü aradım bilerek araba kullanıyordu ama sesini kapattı ve tlfnu afallayıp hızlıca kapattı beni normalden aradı ben seni arıcam dedi tam 1 saat sonra aradı var bişeler gibi emin olmaya başlıyorum birde her defasında tlfnun meşgul olmasından ha bide dün ben çıkıp üzerime bişeler alacam dedi bende çıkınca görüntülü arada bakayım sana yardımcı olayım dedim çıkmıcam dedi tamam dedim yarım saat sonra aradım ben vazgeçtim çıktım dedi bende görüntülü etrafı göster dedim sokaklarda durum ne bakıyım dedim ama tabii 2 saniye kamerayı çevirdi sesin gelmiyor dedi anında kapattı hiç ihtiyacımız olmayan şarj aleti için çıkmış çünkü ben yine rahat vermedim 5 10 dk ya bir aradım tlfncudayım şarj aleti bakıyorum dedi ortamdan sesler geliyordu😏 şarj aleti aldım dedi sanırım tlfncu o kişi 😂ayy kızlar çıkmazdayım özür dilerim uzun yazdım ama şuan için durum böyle 💕
Nmt01-