Pinararslann benim kasık ağrım vardı acile gittim mesela gebelik şüphen var mı dedi doktor evet dedim beta HCG de bakıldı gerçi negatif çıktı ama baktılar sonuçta orda ne derler tepki verirler mi bilmiyorum ama şey dersin karnım çok ağrıyor gebelik şüphem olduğu için ilaç içmek istemiyorum gibi bişey söylersin belki gerek kalmadan direk bakalım derler🤭