Mucizeolsuun Bat 19 olanlar veya yakın tarihliler ne durumdasınız geçen ay 19 da gördüm her ay düzenli üç gün ileri Atar yani bugün regli olmam lazım dıı
Fener1608 Mucizeolsuun Benim 21 24 arası bu ay umutluyum ya sanki bu ay o çift çizgiyi görecekmişim gibi geliyor 😊
alitalia MelodyFairy görüyorum seni bayadır canım olmadıysan da inşallah bebiştendir yarın bir test yap ❤️
Fener1608 ikranurkutay Akıntı da çoğalma var bu aralar hep bir ıslaklık var bide adet belirtileri başladı işte hamilelik belirtileriyle hamilelik belirtileri aynı zaten bide karın ağrısı oluyor arada bilmiyorum ama inşallah bu ay olur o ay bu ay olsun Rabbim isteyen herkese nasip etsin kucağımızı boş bırakmasın 🤲
Mucizeolsuun alitalia hayırlısı olsun inşallah hakkında seviniyorum böyle bekleyiş içinde olup yüzü gülenlere 🫶🏻
Pinararslann Bende adet olmadım ve 7 gün geçiktim inanılmaz derecede baş dönmesi karnimda kasılmalar ve akıntım var test yapicam dualarıniza talibim rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🏼🌸
Mihrimahvuslat Pinararslann merak ettim nerelisin acaba 🙈 soyadın dikkatimi çekti de🫣 inşallah hayırlı sonuçlar alırsın 🤲🏻
Mihrimahvuslat Pinararslann soyadı bana çok yakın geldi de o yüzden merak ettim 🙈 belirtilere göre var gibi ama sen bence kan tahlili yaptır yarın 🫣bide düzenli mi oluyorsun
Pinararslann Mihrimahvuslat Anladım siz nerelisiniz 😊 Düzenli oluyorum sadece arada 1 2 gün erkenden olabiliyorum
Mihrimahvuslat Pinararslann Mardinliyim 🙈 7 gün gecikme var hadi 2 günü dediğin gibi saysak yine de fazla gün var bence var test yap şuanda bile çıkar varsa sabah ilk idrara bile gerek olmuyor kesin varsa
Pinararslann Mihrimahvuslat İnşallah vardır pazartesi günü sağlık ocağına kan vereyim diyorum ama erken mi bilemedim