Ben olumlu şonuç aldım ilk femara kullanmaya başladım günde 2 defa 5 gün sonrasında kontrole gittim yumurtam büyümüştü 18mm ondan sonra catlatma iğnesi yapıldı doktorun verdigi saatde ve aşılama günü verildi gittim yaptırdım tuttu 15 gün sonra beta hcg yaptirdim ama 4 aylikken çocuğumda spina bifida varmış yani belinde açıklık alınması gerektigi icin aldirdik 2. Femara kullanisimda yumurtamda kist oluştu patlaması yok olması için ilaç kullandım 3. Femara kullanışimda doktorumun önemli işi vardı asistanı yapmisti aşılamayı spermleri dışarı attırdı beceremedi yani açıkcası o tutmadı 4. De tekrar femara sonrasında aşılama bu sefer doktorum kendi yaptı ve tuttu şuan 22 haftalık hamileyim oğlum olucak. Progestan kullandım bu süreçte ve folidays.