NE02 Serapp1 benimde ayakları aşağıdaydı ama normal zamanda anlamıyorum neresi nerde 😃 bi şekilde acıyo ama çözemiyorum garip bi ağrı büyüdükçe daha da acıtacak sanki ama olsun iyi olsun da 😏 mecbur çekicez zaten zorla oldu şikayet hakkım bile yok Allah affetsin 😢
Serapp1 NE02 Tersi düzü hepsi zor tabi son zamanlar az kalmış şükür. Annelik ağır, vicdanı daha doğurmadan başlıyor 😄
Zehra-12455 NE02 Aynen zaten büyüdüğü için öyle yapıyor ama insan gerçekten ister istemez korkuyor çünkü altta çok hissedince sanki doğum kanalına girmiş gibi bir his var ama normaldir diyebiliyorum bazen afedersin tekme ellerimi orada hissediyorum
NE02 Serapp1 aynen valla Rabbim hayırlı evlatlar etlesin hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 😌