Ben 32+3 üm ve bugün cok korktum adim bile atamadim o kadar belime ve kasiklarima vurdu ki…tuvalet zaten her dakika gitsem yeri var her an dogum icin isaret bekledim ama bebek kisminda yaziyor burada bebegin dogum pozisyonu aldigini yinede korkum devam ediyor belim.cok agriyor cünkü ☹️