Aygn Bende 10+1 haftaligim ikiz gebelikte 1 tanesi karnimda gelişmediği için öldü şuan 1 tanesiyle yola devam ediyrm aşırı derecede uyku ve akintim var bunlar dışında skntim yok şükürler olsun
bhrm35 Ayrıca benim en komik tarafım ilk oğlumu 5ay tam 19 haftalıkken cinsiyetiyle hamile olduğumu aynı anda öğrenmiştim 4ay sonrada doğum yapmıştım 😂Oyüzden süreç çok kolaydı😂Şimdi ise dah yolun çok başındayım ve günler hiç geçmiyo gibi geliyo 😱
AysEmreee bhrm35 ağır dersem nankörlük etmiş olurum çok iyiyim çok şükür bulantı iştahsızlık vs hiç yok sadece aşırı uykum geliyor yataktan hiç çıkmak istemiyorum. Zaten en belirgin belirtidir dedi doktorum halsizlik için
AysEmreee Nebahattt bende de aynı durum oldu şuan 9+3 üm, bu saatten sonra da bulantınız olmaz Allah’ın izniyle maşallah❤️
Nebahattt Cidden olmazmı ya benim ilk gebeligimde 6 haftalıkkken baslamıstı bu ikinci ve su an bişey yok
ddmnrdgn 9 hafta 3 günlük benim. Bulantı değil ama herşeyden iğrenme var. Uyku, halsizlik en başından beri var. Bir de haşimoto çıktı bende, ondan da kaynaklanabilir belki.