MelodyFairy adetten 3 gün önce ovülasyon testi yaptım pembeydi yani çok koyu değildi adet günü 103le öğrendim umarım vardır hakkında hayırlısı olsun ümidini kaybetme 🌺🌺. Hatta profilimde var ovülasyon testiyle gebelik öğrenenler diye oraya atmıştım canım. O zaman gebelik testi yapsam çok çok silik çizgiyle öğrenirmişim 🌺🌺