MelodyFairy Kızlar 2 nisan da yumurtlama gördüm. Bugün regl günümdü olmadım henüz. Yumurtamadan sonra kesin 14 gün sonra adet olunuyor diye biliyorum ben 🤷
Melike-57 MelodyFairy bende 6 gündür adet olmadım bekliyorum yarın da gelmezse test vereceğim bakalım hayırlısı inşallah
busraokutan MelodyFairy ayyy hadi bakalım kuzum hayırlısıyla vardır inşallah sağlıkla 🥰 ben de beklemedeyim fakat benim adet günüme daha çok var
MelodyFairy Aysel_krdg maalesef testim yok sabaha da gidip anca nöbetçi bulmam gerekçek. Pazartesi ye kadar bekleyeyim gelmezse artık ya evde yaparm ya kan veririm
Tugbakahveci Bnde ilk lekelendim sonra adet sancilarim oldu bi hafta sonra test yaptigimda 2 cubuk cikti
MelodyFairy Tugbakahveci ya suan lekelenme bile yok ama gece ya da yarın regl olur muyum bilmiyorum 🤷🥹
Elif2143 MelodyFairy ya sabah pembe geldı. Klomen kullandım duphaston bırde adet gecıktırır belkı bırde işteyım suan canım anca yarına bakarım olmazsam tabıkı kasıgımın sol tarafında agrı var gıbı giryor ara sıra
MelodyFairy Melike-57 çatlamadan sonraki 14 gün mü yoksa yumurtlamadann sonraki 14 gün demi geliyor regl biraz kafam karıştı 🤷🤣