Susii Zynp13- selamlar yaptım dün elhamdülillah iyiyiz. Sarılık vs olmaz inş kücük haftada olablyorms. Ama kuvöz durumu olmadı şükürler olsun. İnşallah Rabbim bekleyen herkesi sağlıkla yavrusuna kavuştursun. Tüm kardeşlere dua ediyorum 🌸
Zynp13- Susii ay çok mutlu oldum sizin adınıza Rabbim sağlıkla büyütsün evladinizi Darısı benim gibi bekleyen herkese 🤲❤️
Susii Zynp13- İnş siz de hayırlı mutlu haberinizi yazın. Sarılıktan hast yatyorz ama bu beklenen bir seydi inş toparlanır. Allah a emanet olun 🌸