Zynp13- ben de kolestaz sebebiyle yarın sabah gireceğim doğuma inş tabii yarına kadar bir sorun cıkmaz da. Hareket takibi vs çok geriyor insanı. Allah yardm etsn, ama doktorum genel olarak kolestaz bebekler kuvöze giriyor korkma 1 haftada gönderiyoruz dedi. Tabii endişelenmemek çok mümkün değil 😔