Geçmiş olsun çok zor bir süreç yaşadığını biliyorum ve tahmin edebiliyorum aynıları yaşadım desem yeridir hamile kalmayı düşünmeden önce hemen kendine ve eşine genetik test yaptır belki kan pıhtılaşma bozukluğun olabilşr bebek bu sebepten dolayı gelişmemiş olabilir bu durumun nedenini bulursan hamile kaldığında sağlıklı ilerlersin özelde veya devlette düşük yaşadığını söyle(gelişmemesi durumu da düşük) yaşadıklarınlarını anlat tekrar aynılarını yaşamak istemiyorum dersin genetik test yaptırmak istiyorum dersin devlette yapmayabilirler ilk ve tek düşük olunca yapmıyorlar ısrarcı olursan yaptırırlar ben tüm bu süreçlerden geçtim kan pıhtılaşma bozukluğum çıktı iğne kullandım hamile olduğumu öğrenir öğrenmez başladım. Gelelim hamilelik konusuna yaşadığın durumu hemen atlatmak istiyorsun bunun tek çözümü yeni bir bebek olduğunu düşünüyorsun belki de ben öyle düşündüm kürtajdan 15 gün sonra hemen ben çocuk istiyordum olmadı ilk ay regl oldum sonra tekrar uğraştım ovulasyon testleri aldım ilaçlar kullandım yine olmadı 2 ay oldu test yapıyorum doktora gidiyorum yine yok 3 ay regl olmadım ama yine regl olmayı beklemeden doktora gidiyorum beta hcg veriyorum ve pozitif çıktı 2 regl atlatmanı öneririm bu süreçte zaten test sonuçlarını alırsın sağlıklı olma yolunda adımlar atar psikolojini toparlarsın eğer sağlıklı bir gebelik olsaydı hayatta kalacağını sakın unutma veren de Allah alan da Allah nasipte varsa her şey oluyor ben buna tüm kalbimle inanıyorum. Bu süreçler geçene kadar her şeyin senin için hayırlısı olduğunu bil ve öyle günlerini geçir ben kendimi çok üzdüm çok yıprattım ve hamileliğimin ilk 3 ayını resmen kendime zehir ettim 3 günde bir doktora gittim bebeğim iyi mi değil mi diye sürekli ultrasonda bakmak istiyordum kendimi hazırlamamıştım çok şükür şimdi hepsi geride kaldı biraz uzun bir yazı oldu ama sana iyi gelecektir buna eminim minik kızım ve ben sana inanıyoruz güzel günler yakın 🌸