@Minapala Merhaba öncelikle geçmiş olsun 🌸 Sakın üzülmeyin, benimde iki tane kaybım vardı buna rağmen hiç beklemeden tekrar istiyodum, sizi anlayabiliyorum. Sanki kaybettiğimin boşluğunu acısını tamamlayacak gibi hissediyodum. İlk gebeliğim düşüktü. İkincisi vakumlu kürtaj oldum kalbi durduğu için. Kanamam biter bitmez ilişkiye devam ettik. 4 ay sonra hamile kaldım. Tabiki belirtmek istiyorumki doktorunuza danışın bu durumu ama benim doktorum ilişkiye devam edebilirsin demişti. Rahim zaten kendini toplamadan hamile kalamıyosun, rahmin toparlanıp hazır olduğunda kendiliğinden kalacaksın dedi. Doktorunuz vücudunuzda herhangi bi sağlık sorunu görmediyse ve psikolojik olarakta hazır hissediyosanız neden olmasın derim ben 😊 Ama benim gibi her ay adet günü yaklaştığında acaba oldu mu olacak mı diye stres yapmamanızı tavsiye ederim 😊