begummsfrgl Ben 7 hafta 4 günlük gebeyim ama bebeği göremediler ve kese ölçüsüne göre 5 buçuk haftalığım. Bu durumu yaşayan var mı
gulsahyukksel begummsfrgl geç yumurtlama olmuş olabilir canım bende de oldu. 2 haftaya kadar ileri veya geri olması normal☺️
minkkalp begummsfrgl cnm ben aynı durumu yaşadım sat a göre 9+3 de kalp atışi aldık hiç stres yapma kese ölçüm benim de küçük cikiyodu büyük ihtimalle geç döllenmedir ☺️
Ebrueliz_01 begummsfrgl stres yapma duyarsın Allah’ın izni ile inşallah bende aralıkta boş gebelik yaşadım şuan çok şükür sağlıkla ilerliyor herşeyin hayırlısı olsun hakkında 🙏
Aleynagunal xbebegimx ben doktora kontrole gittiğimde 7 haftalık oluyoruz duyabiliriz değil mi geç döllenmeyiz bu arada
minikmucizeemaak Ebrueliz_01 Merhaba saglıkla kavuşalım bebişlere boş gebeliğin herhangi bir belirtisi var mıydı