Ya hanımlar burda serklajlilar toplanmisken sorayim, idrar tahlilinde yassı epitel 43,lökosit 8 çıktı, enfeksiyon az var denildi ve nonural şase verdiler . 3 lt su içiyorum camasirima dikkat ediyorum ne yapalım biz daha öneriniz var mı. Enfeksiyon hiç aldınız mı ne yaptiniz