meliiisoz Kızlar 30 haftalık olduk ama benim moralim çok bozuk git gide ağırlaşıyorumda sürekli erken doğum korkusu var içimde sürekli ağlıyorum🥺
Deletedmom_50 meliiisoz canim kendine moral vermeye çalış 30 haftayı görmüşsün en azindan haline şükret ben daha 19 hafta 5 gün bende inş o haftalri gorururum
annekuzusu_ meliiisoz benimde aynı 25.haftafa başladı sıkıntılarım şuan 32 deyim ve zor geciyor agirlastim kanamam oluyor dün gece de oldu hep bir korku panik hareketleri de biraz azaldı Allah’ım bebeklerimizi korusun çok zor endişe altında olmak hamileligi zor gecirenlerdeniz rahat gecirenler çok şanslı
Totanseyma meliiisoz çok şükür 30 ları görmüşsün umarım bizde görürüz 36. Haftaları en kötü ihtimalle daha 20+3 olduk
Deletedmom_50 annekuzusu_ gerçekten öyle vallahi hep bi korku ile gececek hamileligimiz serklajli anne olmak çok zor insanı psikolojik etkiliyor yinede çok şükür halimize
Susamtohumununannesi annekuzusu_ geçmiş olsun siz Serklaj oldunuz mu? Benimde 25. Haftamda kısalık tanısı kondu ama Serklaj yapılmadı sadece wc ve yemek için kalkıyorum yataktan geri kalan tüm zamanda tam yatış pozisyonunundayım oturmak yasak. İlaç kullanıyorum
annekuzusu_ Deletedmom_50 çok şükür halimize bebeğimize bişe olmasın da biz her türlü zorlukla baş ederiz 🙏🏼
Deletedmom_50 Balahatunn bana 18 hafta 4 gün iken serklaj yapıldı canim ileri haftalarda pek onerilmiyo ilk 12 14 hafta dahada saglikliymis yapılması ama benimki acil oldu biraz
Deletedmom_50 annekuzusu_ aynen öyle vallaha Rabbım korusun bebislerimizi inslalh sağ salim kucağımıza almamızı nasip etsin Rabbım
meliiisoz annekuzusu_ benimde çok zorlaşmaya başladı canım ağrılarım çok oluyor Rabbim hepimize güç kuvvet versin hepimizin bebeklerini korusun kanaman neden oluyor
meliiisoz Deletedmom_50 inşallah dahada ilerisini görürsün canım benim hepimiz aynı yolun yolcusuyuz 🥺
Deletedmom_50 meliiisoz inşallah kuzum benim tek dileğimiz o zaten sağlıklı sıhhatli kucağımıza almamız rabbimin izni ile
meliiisoz annekuzusu_ 30 haftalık oldum canım benim 20. Haftamdan beri karnım ağrıyor hamileliğim boyunca karın ağrısı ve mide bulantısı çektim desem yeridir şimdilerde bel ve sırt ağrım başladı gibi sürekli kabızım gaz sancısı reflü desen var hareketsizlikten birde sağ böbreğimde genişleme çıktı onun sancısı sağ tarafım kilit🥺
annekuzusu_ meliiisoz benimde hayla bulantılarım devam geceleri bile kalkıp kusuyorum aşırı zor benimde kanamam oluyor plesentam aşağıda olduğu için 2aydir hep uzanıyorum hiç bir iş yapmiyorum ayağa kalkmak yasak çok nadir kalkıyorum çok bunaldım daha doğuma 7hafta var sabr çok bunaldım cokkk hastanelere gidip gelmek beni çok yordu
meliiisoz annekuzusu_ Allah yardımcın olsun canım seninde Rabbim şifa verrssin bende 2 ocaktan beri yatıyorum çok ayakta kalmak banada yasak zaten istemde kalkamıyorum ayağa kalkınca sancım oluyor sanki dikişlerim sızlıyor bırak ayağa kalkmayı oturamamaya başladım bende çok yoruldum çok bunaldım git gide zorlaşması daha da yordu tek dileğim bu zorluklar içinde birde erken doğumla karşılaşmamak Allah zamanında kucağımıza almayı nasip etsin kimseyş evladıyla sınamasın
meliiisoz Totanseyma inşallah canım benim seni çok iyi anlıyorum zaman hiç geçmiyor Rabbim hepimize sabır şifa versin
annekuzusu_ meliiisoz amin insallahh inşallah bi 36,37ye gelebilsek şükürler olsun Allah’a zaten benim sezeryan olcak normel dogum olmazmış 38de sezeryan eğer gelebilsem oraya inşallah Allah yardımcımız olsun
ES_es-Es Haftanız yaşam sınırı gecmissiniz çok şükür, inşallah daha da rahata geçer kalan haftalar, o haftaya ulasmayanlar için nerdeyse ilk hedeftesiniz bizde sağlıkla ulaşırız inşallah
meliiisoz ES_es-Es çok şükür canım bu haftalarda hayal gibi geliyordu en başında sonsuz şükürler olsun inşallah sonuna kadar gideriz seni o kadar çok iyi anlıyorum ki yaşayan bilir inşallah Rabbim sanada sabır şifa versin 37-38lere kadar inşallah gelirsin
Totanseyma meliiisoz zaman geçmiyor bayramdan sonra doktor izin verirse işe başlayacam en azından zaman geçer bu şekilde