Agır panik atak biriydim ilac kullanıyordum. Bu gun 4cu ayımıza girdik daha iyim. İlk bebegim yeni evliyim hic sevinmemisdim hamile olduguma. Aldirmayi bile dusundum.Korkuyodum cunki bu panik atakla bu depresif durumlarla nasil bas edicem diye. Esime sinirleniyodum her gun kavga ediyordum aglıyordum. Ama simdi bebegimle beni hayal ediyorum sadece oglumla ben. Babası bize o kadar uzak ki hic 3lu resim gelmiyo gozumun onune aşırı streesden kanamam oldu az daha bebegimi kaybediyordum. Hastanede yattim artik anladimki bebegim iyi olsun ben iyi oluyum kafam algım guzel olsun. Eş muhabbeti yalan tabiki kim istemezki yaninda anlayisli ilgili es olsun ama bizim erkeklerin beyin yapısı farklı onlar anlamiyorlar. O yuzden biraktim onu bebegime odakliyim esimle sorunlarımı attım bir kenara yani napıyorsa yapsın ben bebegimle ilgilenmek istiyorum. Onu saglıka hayatıma kucagıma almak istiyorum. Psikologa gittim ilk ay simdi gitmiyorum her sey kendimizden asılı🌸🤲🏻