Kızlar merhaba 9. Haftamdayım mide ağrı bulantı ara ara oluyor.yemek yiyemiyorm sadece çorba ve muz yiyorum.Buda moralimi bozuyor. Ayrıca çalışıyorum işe gidiyorum ama oturuyorum sadece orda iyiyim. Ama hiç mutlu değilim, psikolojim bozuldu sanırım. Hamileliğin 5. Haftasından beri mutlu değilim, huzursuzum ,mutsuzum ,içim sıkılıyor. İşten ayrılmalımıyım? Çocuk şimdiden etkilenir mi psikolojimden düşük vs olur mu ? Psikoloğa mı gitmem gerek yoksa bu yaşananları herkes yaşıyor mu bu dönemde ? Nolur yardım edin