minikmucizem1_ evet toplanıyor ve karinda dewamli bir sertlik oluyor .ama bu toplanma bebek hareketinden yani elini ayağını dayamasindan farklı, veya sağ sol tarafa yattığınız da o tarafa kayıp toplanmasi gibi değil anlıyorsunuz zatn.toplaniyor sertlesiyor orada bir yükseklik çıkıntı oluyor elinizi koyduğunuzda sanki bebegin tüm vücudu oraya sıkışmış gibi.. bir süre öyle kalıyor. Eger bu sekildeyse takip edin .günde 10 defayı geçmeyecek dedi doktor bana..kontrole gittiğinizde genelde anlıyorlar kasilmaniz varsa illa nst ye gerek yok.toplanma durumunu mutlaka doktorunuza söyleyin