minikmucizem1_ bende anlamıyorum daha önce perinatologa gttim .üç günde bir yaptırıyordum o zaman bu toplatilma haberi çıkmamıştı. Perinatolog bu kadar sık kullanma hormonlar üzerindeki etkisini bilmiyoruz demişti. Haftada bire düşürdü. Bu haberler çıkınca yaptırmadım doktora gitmeden ,o da devam dedi yaptırdım mecbur bilemiyoruz ki…