busrakorcan0607 aşkım bende 7+2deyim 5. Haftamda öğrendim ve aşırı kötüyüm yemeğe düşman kesilmistim oyle midem bos olmasına rağmen kusuyordum yani doktoruma söyledim prilam verdi akşam iki dedi ama ben 1 alıyorum 3 4 gündür o kadar rahat ki midem bulanmiyor bile bende çok şaşırdım birden geçti benimki böyle giderse mükemmel geçiririm yani 9 ayı..