gggb son 14 🥹❤️👣 ben çok şükür çarpıntı dışında iyiyim rahat geçti hamileliğim ama haliyle agirlasmaya başladım olsun o kadar. Haftaici de temizliğimi halledeyim benden bu kadar 😁 planlı sezeryan diye temizliği sona sakladım bayramda falan da kimse gelmez zaten